Account Manager, MLE- Brasov-Mures [Romania]


 

$ads={1}

Rolul si responsabilitatile postului:

  • Gestioneaza relatiile cu clientii din portofoliul alocat pentru a creste vanzarile si profitabilitatea fiecarui client.
  • Actioneaza in calitate de consultant de digitalizare: ghideaza clientii cum sa se foloseasca de tehnologie pentru ca afacerile acestora sa creasca profitabil si sustenabil.
  • Castiga cota de piata prin atingerea a minim 100% din obiectivele de vanzare.
  • Castiga increderea clientilor construind un parteneriat de durata, astfel incat Vodafone sa aiba cel mai bun Net Promoter Score.
  • Construieste relatii de incredere, de lunga durata cu clientii; cunoaste planurile clientilor pentru dezvoltarea afacerilor acestora, in vederea vanzarii solutiilor Vodafone si a cresterii satisfactiei clientului.
  • Se familiarizeaza cu modelele de afaceri ale sectoarelor industriale (verticale) si a segmentelor din care fac parte clientii sai, si promoveaza beneficiile specifice aduse de solutiile Vodafone.
  • Identifica si creaza oportunitati de vanzare descoperind nevoile de business ale clientilor si oferind solutii prin intermediul serviciilor de tehnologie din portofoliul Vodafone Business.
  • Viziteaza clientii sau face intalniri online cu acestia, se intalneste cu fiecare client din baza cel putin trimestrial, iar cu cei mai mari 10 clienti cel putin lunar.
  • Dezvolta relatii cu toate functiunile de la client care ar putea beneficia de solutiile Vodafone (marketing, sales, HR, securitate, operatiuni, financiar, productie, etc), pe langa cele cu departamentul de IT sau achizitii.
  • Dezvolta continuu un pipeline de oportunitati cu termen de finalizare in urmatoarele 6-12 luni.
  • Face cel putin lunar innovation workshops cu clientii/propectii pentru a promova Vodafone ca partener de digitalizare si a identifica noi oportunitati de vanzare.
  • Protejeaza/creste profitabilitatea clientilor prin angajamente pe termen lung in cadrul segmentului deservit.
  • Creaza un plan de business pentru fiecare cont/client.Foloseste toate sistemele indicate de Vodafone ca fiind necesare in rolul de Account Manager, MLE.

Competente, cunostinte si experienta:

  • Limba engleza nivel avansat.
  • MS Office: Word, Excel, Power Point, E-mail, Salesforce.com.

Abilitati de vanzare: negociere, vanzare de solutii
Managementul contului: capacitatea de abordare structurata pentru a gestiona atat conturile noi, cat si pe cele existente.
Managementul Relatiei: stabilirea si dezvoltarea de relatii interne si externe.


Competente, cunostinte si experienta:

Customer Insights:
  • Client, Piata si Segment: dezvolta cunoasterea si intelegerea clientilor, a concurentei relevante si a dinamicii pietei pentru a putea ajuta in diferentierea Vodafone.
  • Financiar si Comercial: intelege impactul solutiilor Vodafone in indicatorii financiari cheie ai clientilor pentru a le pozitiona beneficiile.
Orientarea catre rezultate
  • demonstreaza comportamente aliniate cu modelul Vodafone, isi asuma responsabilitatea pentru actiunile sale.

Certificări tehnice/profesionale necesare:

  • 1-2 ani experienta in vanzari.
  • 1 an experienta in vanzari directe, B2B (O mai mare experienta in vanzari poate substitui cerintele legate de cursuri si certificari).
  • Studii superioare.
  • Alte cursuri de pregatire , preferabil de vanzari.
  • Permis de conducere categoria B.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

نموذج الاتصال