Specialista na klientské lince EPET [Czech Republic]


 Společnost EPET hledá zkušeného a výjimečného Specialistu na zákaznickou linku, který se stane klíčovým členem naší týmové rodiny. Pokud jsi komunikační virtuos s dobrou písemnou gramatickou schopností a máš zkušenosti s energetikou, tato pozice je právě pro tebe!

Co budeš mít na starosti.

$ads={1}

  • Telefonní operátor na pasivní lince - odpovídání na dotazy a potřeby našich klientů s ohleduplností a profesionalitou.
  • Správa e-mailové komunikace - zajistíš, že každý e-mail bude zodpovězen s precizností a v souladu s našimi standardy.
  • Administrativní činnosti - spolehlivě zpracuješ a udržíš pořádek ve veškeré dokumentaci.
Požadujeme:
  • Skvělé komunikační schopnosti - umíš vysvětlit komplexní informace srozumitelně a vstřícně.
  • Gramatickou preciznost - písemný projev je pro tebe důležitý, a proto se mu věnuješ s péčí.
  • Zkušenosti s energetikou - znalost oboru je pro nás důležitá, aby sis rychle našel cestu v našich procesech.
  • Schopnost pracovat v týmu - víš, že větší kouzla se dějí ve spolupráci s kolegy.
Uživatelská práce na PC.
  • počet míst - 6
Nabízíme:
  • Nástup na hlavní pracovní poměr a práci na plný úvazek. Pevné pracovní zařazení v prosperující společnosti.
  • Skvělý tým kolegů - vytvoříme společně přátelskou a podporující pracovní atmosféru.
  • Fixní mzdu: 20 000,- Kč + bonus (3 000,- Kč). ????
  • Možnost práce formou Home office. ????
  • Dovolená - 5 týdnů odpočinku je u nás samozřejmostí.
  • Chceš se uvolnit, zrelaxovat, zasportovat si? Pro tyto aktivity pro Vás máme k dispozici Multisport kartu za zvýhodněnou cenu.
  • Dále pro zaměstnance nabízíme benefity ve formě zvýhodněných tarifů, stravenky za každý odpracovaný den a spousta dalšího. ????
  • Nástup na pozici 28.7.2023

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

نموذج الاتصال