Ügyfélszolgálat / Adminisztrációs asszisztens [Hungary]


 

$ads={1}

Munkakör: Ügyfélszolgálat

Feladatok:

Lead menedzsment és ütemezés – Ön lesz a felelős a bejövő és kimenő ügyfélkommunikációért, miközben megszervezi szolgáltatási szakembereink munkáját és kezeli az ütemezést

Javaslatok megfogalmazása és elvárások kezelése az ügyfelekkel – Kommunikálni fog az ügyfelekkel, hogy végigvezesse őket projektjeiken, és segítsen az elvárásaik kezelésében.

Hozzon létre élethosszig tartó ügyfeleket – Olyan nagyszerű élményt nyújtson, amely minden ügyfelet lenyűgöz. Követni fogja a Mr. Handyman Way-t – egy megismételhető folyamatot, amely megkönnyíti, hogy minden alkalommal lenyűgözze az ügyfelet.

Képesítések:

- Ügyfélszolgálati munkakörben szerzett korábbi tapasztalat előny, de nem feltétel

- Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt

- Erős problémamegoldó képesség és figyelem a részletekre

- Képes többfeladatos munkavégzésre és a feladatok hatékony rangsorolására

- Számítógépes rendszerek és szoftverek használatában jártas

- Képes csapatban és önállóan dolgozni

- Középiskolai végzettség vagy azzal egyenértékű

Versenyképes fizetést és pozitív munkakörnyezetet kínálunk. Ha szenvedélyesen szereti a kiváló ügyfélszolgálatot, és szereti a felgyorsult munkakörnyezetben való munkavégzést, örömmel fogadjuk.

Állás típusa: Teljes munkaidő

Tapasztalat:

  • számítógépes ismeretek: 1 év (Preferált)
  • adminisztráció: 1 év (Preferált)

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

نموذج الاتصال