$ads={1}
Munkakör: Ügyfélszolgálat
Feladatok:
Lead menedzsment és ütemezés – Ön lesz a felelős a bejövő és kimenő ügyfélkommunikációért, miközben megszervezi szolgáltatási szakembereink munkáját és kezeli az ütemezést
Javaslatok megfogalmazása és elvárások kezelése az ügyfelekkel – Kommunikálni fog az ügyfelekkel, hogy végigvezesse őket projektjeiken, és segítsen az elvárásaik kezelésében.
Hozzon létre élethosszig tartó ügyfeleket – Olyan nagyszerű élményt nyújtson, amely minden ügyfelet lenyűgöz. Követni fogja a Mr. Handyman Way-t – egy megismételhető folyamatot, amely megkönnyíti, hogy minden alkalommal lenyűgözze az ügyfelet.
Képesítések:
- Ügyfélszolgálati munkakörben szerzett korábbi tapasztalat előny, de nem feltétel
- Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt
- Erős problémamegoldó képesség és figyelem a részletekre
- Képes többfeladatos munkavégzésre és a feladatok hatékony rangsorolására
- Számítógépes rendszerek és szoftverek használatában jártas
- Képes csapatban és önállóan dolgozni
- Középiskolai végzettség vagy azzal egyenértékű
Versenyképes fizetést és pozitív munkakörnyezetet kínálunk. Ha szenvedélyesen szereti a kiváló ügyfélszolgálatot, és szereti a felgyorsult munkakörnyezetben való munkavégzést, örömmel fogadjuk.
Állás típusa: Teljes munkaidő
Tapasztalat:
- számítógépes ismeretek: 1 év (Preferált)
- adminisztráció: 1 év (Preferált)