Klantenservice Medewerker Jumbo [Netherlands]


 

Wat jij doet?

Klantenservice, het woord zegt het eigenlijk al. Als Klantenservice Medewerker bij Jumbo, krijg jij de verantwoordelijkheid over de service die wij de klant van Jumbo graag willen bieden.

  • Als klantenservice medewerker bij Jumbo zorg jij ervoor dat de klant wordt geholpen met al zijn vragen over o.a. bestellingen en lopende acties;
  • Je doet dit via verschillende kanalen zoals: telefonie, e-mail, chat en social media;
  • Het gebeurt wel eens dat een klant een klacht heeft. Niet heel fijn, maar het gebeurt! Jij lost dit natuurlijk prachtig op voor de klant;
  • Als er iets goed te maken valt, dan zijn er mooie mogelijkheden om de klant te verrassen;
  • Om continue onze klantbeleving te kunnen blijven verbeteren, kijk je samen met het team naar verbetermogelijkheden binnen je werk en het proces.

Zo kunnen we nog even doorgaan. Maar jij weet natuurlijk als ervaren klantenservice medewerker allang, wat je in de basis moet doen om de allerbeste service te leveren.

Wat wij bieden?

  • Een salaris van €13,36 bruto per uur;
  • Een 7 maanden contract met 1 maand proeftijd uiteraard met zicht op een onbepaalde tijd contract;
  • Je krijgt vaste uren op jouw contract, dus sowieso garantie van werk;
  • Gezelligheid want wij zijn gewoon een leuk bedrijf;
  • Je bent de baas over eigen uren / Flexibele uren op basis van beschikbaarheid;
  • Recht op reiskostenvergoeding;
  • Uiteraard krijg je ook vakantiegeld;
  • Meld je je niet ziek? Dan krijg je extra vakantiedagen;
  • Wil je een keer extra centjes verdienen? Je overuren krijg je elk kwartaal netjes uitbetaald;
  • Toffe bedrijfsfeestjes.

Wat wij vragen?

Klantenservice medewerker bij Jumbo word je natuurlijk niet zomaar. Geen nood, wij helpen jou! Jij begint met het volgen van een gedegen fulltime training van 2 weken, gevolgd door 2 weken nesting waarbij je gaat “leren door te doen”. Zo weet je zeker dat het goed komt. Belangrijk dat je deze periode van 4 weken, op ma t/m vrijdag de hele week kan werken tijdens kantoortijden en op kantoor.

Na de training werk je binnen de openingstijden van de klantenservice van Jumbo: Maandag t/m zondag: 08.00- 22.30 uur. (Tof, want op zondag gelden er toeslagen).

  • HBO werk- en denk niveau. Niet perse door opleiding, maar je beschikt zeker over het leervermogen;
  • Je hebt ervaring opgedaan in een klantenservice omgeving en bent gewend te werken met verschillende kanalen zoals telefonie, chat, email en social media;
  • Uiteraard heb je een sterk communicatief vermogen, zowel in woord als in geschrift;
  • Een flexibele beschikbaarheid hebben, is voor jou compleet logisch met deze job gezien de openingstijden;
  • Je bent parttime of fulltime beschikbaar. Onze medewerkers werken tussen de 20 en 40 uur per week;
  • Jouw enthousiasme en een goed humeur met een grote mate van sensitiviteit (heel belangrijk);
  • Willen leren is natuurlijk ook heel belangrijk. Het is handig als je hierbij beschikt over zelf reflecterend vermogen;
  • Je hebt daarnaast ook lef, bent creatief en hebt het natuurlijk vermogen te denken en handelen in oplossingen;
  • Ook ben je nieuwsgierig en vernieuwend.

Wie zijn wij?

VANAD Engage is een facilitair engagementcenter en onderdeel van VANAD Group. Wij geloven in werknemerstevredenheid en persoonlijke ontwikkeling. De klant staat centraal, maar de ontwikkeling van onze medewerker eveneens. We werken vanuit ons hoofdkantoor in Capelle a/d IJssel.

Reageer nu!

Sam Blokland

06 - 1482 5469

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

نموذج الاتصال