Warehouse Administratie medewerker [Netherlands]


 

Functieomschrijving

Functienaam : Warehouse Administratie medewerker
Werkmaatschappij : Rutges Cargo Europe BV
Rapporteert aan : Warehouse manager
Aantal uren per week : 40 uur per week

Rutges Cargo Europe, dé logistiek dienstverlener en transporteur voor Pharma, High Value, Aerospace & Sensitive en
Special Cargo. Wij vervoeren kwetsbare, waardevolle en farmaceutische goederen. Dit doen we al vele jaren, met kennis, expertise en plezier. Ook verzorgen wij de opslag, overslag en handling van deze goederen onder exact de juiste condities.
Daarmee bieden wij een totaaloplossing voor alle logistieke vraagstukken. Met onze vestiging op Schiphol, bevinden we ons in het hart van de logistieke wereld. Daardoor zijn we altijd dichtbij. Vanuit ons gloednieuwe pand werken we elke dag met liefde voor het vak en volop energie aan de uitdagingen van onze klanten. Ons wagenpark is van uitstekende kwaliteit en met ons state of the art warehouse zijn we een volwaardig logistiek dienstverlener.

Echte meerwaarde bieden we niet met wat we doen, maar met hoe we dat doen. We zijn niet de grootste. Bewust niet.

Want we willen de beste zijn. Doen wat we goed kunnen en daarin excelleren. Het snelle werk van A naar B doen we allang niet meer. We zijn de specialist die met 100% aandacht, de grootste zorgvuldigheid en onder de strengste veiligheidsmaatregelen goederen vervoert en opslaat.

Handle with care. Safe delivery. Excellent quality. Dat is waar wij voor staan.

WAT IS JE DOEL?

Draagt zorg voor een tijdige en correcte verwerking van de warehouse administratie zodat deze kloppend is. Zorgt ervoor dat orders juist en op tijd verwerkt/gecontroleerd worden, opdat de facturatie op tijd de facturen kan draaien.
Tevens verantwoordelijk voor het uitzoeken van specifieke klantaanvragen incl. kennis van Douane administratie. Daarbij rekening houden dat de werkzaamheden op een dusdanige wijze wordt uitgevoerd dat service en collegialiteit hoog in het vaandel staan.

WAT GA JE DOEN?

Als full- of parttime Logistiek Administratief Medewerker bij Rutges Cargo Europe BV ben je het aanspreekpunt voor de douane, chauffeurs, leveranciers en hun klanten. Je houdt ook contact met de klanten over de status van hun zending. Het controleren van documenten valt ook onder jouw takenpakket! Zo controleer je de import-documenten en verwerk je dit in de douane-administratie. Ook controleer je de export-documenten, maak je deze compleet en zorg je voor de inslag en uitslag. Daarnaast beheer je de goederenvoorraad in de warehouse, zorg je voor de verwerking van vrachtbrieven in het transportmanagement systeem en maak je chauffeurs mappen compleet. Een zeer uitgebreide en leerzame functie dus!

Versie: 1.3 Uitgever: HR / G. Vooren ` Datum: 12-6-2023

WAT ZIJN JE TAAKVELDEN?

  • Correcte mondelinge- en schriftelijke communicatie;
  • Ontvangen en receiven van goederen en de vracht controleren op kwantiteit, kwaliteit en eventuele schades;
  • Picken, controleren, packen en palletizen van uitgaande vracht;
  • Veilig bedienen en besturen van diverse interne transportmiddelen;
  • Laden en lossen van vrachtwagens met behulp van een heftruck, reachtruck en/of (elektrische)pompwagen;
  • Schade rapportages creëren en zorgdragen voor de juiste afhandeling;
  • Cargo manifesten controleren en overdragen naar de Warehouse Supervisor of Lead;
  • Dubbel checks uitvoeren op de vracht, ULD’s, referenties & AWB nummers;
  • Dangerous Goods en/of Lithium checks uitvoeren en/of controleren (indien in bezit van IATA DG Certificaat);
  • Security & compliance regels toepassen en naleven welke zijn opgesteld door Rutges Cargo Europe BV;
  • Bijdragen aan een veilige werkomgeving;
  • Up to date houden van certificeringen die warehouse gerelateerd zijn GDP, ML, R&R en DG Awareness;
  • Handhaven van GDP gerelateerde trainingsprogramma’s voor warehouse medewerkers i.s.m. HR;
  • Leest en volgt gedetailleerd de opgegeven werkinstructies;
  • Het schoonhouden van transportmiddelen, opslagmiddelen, werkplek en werkvloer op basis van 7S regels;
  • Alle overige werkzaamheden zoals opgegeven door de direct leidinggevende.

WAT NEEM JE MEE?

  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Een MBO+ werk/denkniveau;
  • Communicatief vaardig, stressbestendig en accuraat;
  • Kennis van en affiniteit met automatisering zoals MS Office, WMS en TMS;
  • Klantgericht;
  • Teamplayer;
  • Administratieve ervaring;
  • Ervaring bij de douane of affiniteit met formaliteiten bij de douane is zeker een pré;
  • Bereidheid om in 2 ploegendiensten en weekenden mee te werken (07:00 - 15:30 en 14:00 - 22:30);
  • Een VOG vragen wij samen met jou aan.

Vind je het leuk om in een team te werken, met elkaar de schouders eronder te zetten, te begrijpen dat zonder transport alles stil staat en vind jij het een uitdaging om je te verdiepen in de specialistische eigenschappen van het Warehouse?

Stuur dan je CV naar hr@rutges.com of bel met de HR afdeling 020-6540905

Soort dienstverband: Fulltime, Contract bepaalde tijd, Vaste baan
Contractduur 12 maanden

Salaris: €2.400,00 - €3.000,00 per maand

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Bedrijfsfeesten
  • Extra vakantiedagen
  • Kerstpakket
  • Kosteloos parkeren
  • Mogelijkheid tot promotie
  • Pensioen
  • Reiskostenvergoeding
  • Telefoon van de zaak
  • Vrijdagmiddagborrel

Ervaring:

  • douane zaken: 1 jaar (Gewenst)

Taal:

  • Nederlands (Gewenst)
  • Engels (Gewenst)

Toestemming om te werken:

  • Netherlands (Gewenst)

Werklocatie: Fysiek

$ads={1}

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

نموذج الاتصال