Administrativní podpora provozu [Czech Republic]


 

$ads={1}

SATPO management, s.r.o. je manažerská společnost, která řídí developerské rezidenční projekty, investuje do pozemkového developmentu pod značkou SATPO a rozvíjí investiční platformu pod značkou City Home z oblasti nákupu existujících činžovních domů či jejich podílů. Na českém realitním trhu působí společnost v rámci skupiny SATPO od roku 1994, nabízí bytové a komerční jednotky na prodej, investiční příležitosti a odborné realitní služby. Zakládá si na dlouhodobé spolupráci s investory, obchodními a finančními partnery, usiluje o spokojenost svých klientů. Skupina je členem několika odborných organizací, aktivně se podílí na rozvoji realitního trhu. Chcete se stát součásti našeho týmu? Aktuálně hledáme milou, ochotnou a usměvavou kolegyni, která by pomohla se zajištěním hladkého provozu kanceláře naši šikovné office koordinátorce.

Administrativní podpora provozu

Co Tě u nás čeká

Provoz kanceláře:

    Agenda spojená s provozem kanceláře (úklid, údržba, externí dodavatelé (občerstvení, mobilní operátor, kávovary, sodobary atd.)
    Klíčové hospodářství
    Spolupráce při organizaci celofiremních výjezdů / večírků

Organizační a koordinační činnost, administrativní práce, úkoly na pokyn nadřízeného :

    Organizace schůzek
    Příprava zasedacích místností pro jednání vč. drobného úklidu
    Zpracování příchozí a odchozí pošty, evidence a distribuce, spolupráce s kurýrní službou
    Objednávání občerstvení
    Objednávání kancelářských potřeb
    Příjem a evidence přijatých faktur
    Komunikace se správou budovy (drobné opravy apod.)
    Obsluha sytému parkovacích zábran, včetně administrace
    Plnění dalších úkolů dle pokynů nadřízeného

Co od Tebe očekáváme

    Min. středoškolské vzdělání
    Znalost Word / Excel / Outlook
    Pečlivost, zaměřenost na detail, organizační schopnosti

Co Ti můžeme nabídnout

    Různorodou a náročnou práci ve stabilní firmě
    Přátelský pracovní kolektiv a neformální prostředí
    Možnost rozvíjet své dovednosti a zkušenosti
    Odpovídající finanční ohodnocení
    Občerstvení na pracovišti (káva, čerstvé ovoce) a flexibilní pracovní doba
    Nástup je možný IHNED

Informace o pozici

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.

Typ úvazku
Práce na zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu
dohoda o pracovní činnosti, jiné
Délka pracovního poměru
Na dobu určitou
Benefity
Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Občerstvení na pracovišti
Požadované vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky
Čeština (Výborná)
Zadavatel
SATPO management, s.r.o.
Místo pracoviště
Holečkova 3331/35, 15000, Praha - Smíchov, Hlavní město Praha, Česká republika
© Seznam.cz, a.s., 2023, © OpenStreetMap

Kontakt

SATPO management, s.r.o.
Anna Lebedeva
Holečkova 3331/35
15000 Praha 5 - Smíchov
Česko
606756688

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

نموذج الاتصال