Üretim Sorumlusu [Turkey]


 

$ads={1}

İş Tanımı

1987 yılında İstanbul'da kurulan İz Baskı A.Ş 35 yılı aşan tecrübesiyle silikon ve mastik yapıştırıcıları için plastik kartuş üretmektedir.Yüksek teknoloji ile plastik enjeksiyon ve yüksek kalitede ofset baskı tekniği ile yıllık 250 milyon kartuş üretim kapasitesine sahip olan İz Baskı A.Ş Türkiye pazarının lider firması konumundadır.
  • Üretim planına göre hammadde, makine ve kalıpla ilgili proses akışını takip etmek,
  • Vardiyasındaki enjeksiyon personellerinin makine çalışma talimatlarına göre çalışmalarını ve düzenini sağlamak,
  • Makinelerin baskı adetlerini takip etmek,
  • Üretilen ürünlerin kalite planlarında belirtilen standartlara uygun şekilde gerçekleşmesini sağlamak,
  • Bağlı personelin, vardiya, izin, görev düzenleme çalışmalarında, sevk ve idaresinde bulunmak,
  • Üretim sahasında gerçekleşen her türlü faaliyetin iş güvenliği kuralları ve yönetmelikleri doğrultusunda gerçekleşmesini sağlamak,
  • Üretim verimliliğini arttırıcı çalışmalarda bulunmak,
  • Üretim personeli ile kendi sorumluluğu altındaki görevleri yerine getirmek,

Aranan Nitelikler

  • Meslek Lisesi (Tercihen Plastik Teknolojisi) / Meslek Yüksek Okulu mezunu,
  • Benzer pozisyonda en az 2 yıl görev almış
  • Enjeksiyon makinaları ve kalıpları hakkında bilgi sahibi,
  • Kalıp bağlayıp devreye alma konusunda tecrübeli,
  • 3 vardiyalı çalışabilecek,
  • Gelişmeye açık, ekip yönetebilecek, sorumluluk alabilen
  • İstanbul Maltepe, Kartal, Pendik, TuzlaKocaeli Gebze, Darıca, Dilovası,Çayırova bölgesinde ikamet eden,

Özet Bilgiler

    Pozisyon

    :
    Üretim Sorumlusu

    Sektör

    :
    Kimya

    Kategori

    :
    Üretim / Kalite

    Çalışma Şekli

    :
    Tam zamanlı

    Pozisyon Seviyesi

    :
    Şef-Amir

    Çalışma Yeri

    :
    İstanbul Anadolu Yakası Tuzla

    Kimyacılar San. Site, Aydınlı-kosb/Tuzla/İstanbul

      Personel Servisi
      İşyeri Hekimi

    Deneyim

    :
    5-20 yıl

    İlk Yayınlama Tarihi

    :
    21.07.2023

    Güncelleme Tarihi

    :
    21.07.2023

    Son Başvuru Tarihi

    :
    3.10.2023

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

نموذج الاتصال