Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowana jest w Poznaniu, ponadto mamy oddziały w Warszawie, Gdańsku oraz we Wrocławiu.
Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Doradca klienta z jez. niemieckim (dział sprzedaży wewnętrznej) - praca hybrydowa
Nr ref.:
Twój zakres obowiązków:
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi firmy
- Realizacja planów sprzedażowych, wyznaczonych na danym stanowisku
- Badanie potrzeb klientów i odpowiadanie na ich sugestie
- Przeprowadzanie połączeń wychodzących i przychodzących
- Aktywne aktualizowanie potrzeb klientów firmy
- Proponowanie odpowiednich rozwiązań
- Dbanie o dokładność i aktualność danych klientów w systemie
- Raportowanie wyników sprzedażowych
Nasze wymagania:
- Minimalne roczne doświadczenie w sprzedaży - sprzedaż wewnętrzna, będzie dodatkowym atutem kandydata
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 (minim)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (minimum)
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Motywacja do osiągania celów sprzedażowych
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne oraz zdolność do budowania pozytywnych relacji służbowych
- Umiejętność negocjacji i przekonywania klientów
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone obowiązki
Nasz klient oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o dodatkowe premie, związane z uzyskanymi wynikami
- Pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna i karta sportowa
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku w stabilnej firmie
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony doświadczonego zespołu
- Prace hybrydową z nowoczesnego biura we Wrocławiu
$ads={1}